-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


عشقم فرزانه

عشقم فرزانه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

تو به بوی غزل و قافیه آمیخته ای به خدا حال مرا خوب به هم ریخته ای آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری بی سبب نیست که در کنج دلم جا داری به سپیدی غزل رایحه ی یاس منی یاسمن پوش ترین قسمت احساس منی یاسمن پوش ترین جای خدا را پر کن من پر از زندگیم فاصله ها را پر کن من جهنم زده ام حسرت سیبی دارم باز نسبت به شما حس غریبی دارم غربت و رخوت دستان مرا باور کن نازنین قصه ی ایمان مرا باور کن سالها قلب ، دم از صبر و تحمل میزد به کتاب غزل عشق تفال میزد

 

 



 

به عشق بودنت ، عشق را دوست دارم  به عشق شبهایی که صدایت را میشنوم عاشق سکوت و تاریکی ام فدای دلتنگی هایت ، اشکهای گونه هایت عشق من دوستت دارم ، بی نهایت... نگاه مهربانت ، نمیدانم دیگر چه بنویسم در وصف چشمهای زیبایت. چه بنویسم در وصف تو ، تویی که برتر از احساس منی تویی که زیباتر از تمام کلمات عاشقانه ای  به عشق بودنت ، زندگی را با تمام تلخی هایش دوست دارم  لحظه به لحظه با تو ، تک تک ثانیه ها را دوست دارم چند صباحیست از عشق می نویسم برای دلها  عزیزم از عشق نوشتن را، به عشق بودنت دوست دارم چه بنویسم در وصف روی ماهت ، لحظه ای سکوت میکنم به احترام لبخند مهربانت به عشق بودنت ، عاشق از عشق نوشتنم ، روزها می آید و می رود ،  من عاشق این دنیای عاشقانه ام  من که کسی نبودم،اما آنقدر در وصف تو نوشتم که اینک یک شاعر پرآوازه ام. تو در قلب منی ، من در قلب تو ، به عشق این احساس، عاشق بودن را دوست دارم. لحظه ی آمدنت ٫از حال میروم هنگام دیدنت ٫مست چشمهای توام تو را به آن که میپرستی قسم، مرا تنها نگذار که بدجور گرفتار دل توام احساسات عاشقانه ی من در وصف تو اینهمه زیبایی در اطرافم ، گلستان پر از گل در کنارم، اما ...  اما چشمانم ساعتهاست که خیره به چشمان تو است. به عشق بودنت ، عشق را دوست دارم ، به عشق بودنت با تو بودن را دوست دارم به عشق بودنت فریاد زدن را دوست دارم میخواهم فریاد بزنم که تا دنیا دنیاست و آسمان بالای سر ماست به عشق تو زندگی کردن را دوست دارم.

 

 

 

مینویسم نامه ای و روزی از این

 

جا میروم*

 

با خیال او ولی تنهای تنها میروم

 

*

 

در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی؟

 

*

 

شاید او بگوید لایق من نیستی*

 

مینویسم من که عمردی با خیالت زیستم*

 

کاهی از من یاد کن*                 حالا که د

 

یگر نیستم*

 

 

 

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در چهار شنبه 8 / 7 / 1392 ساعت 23:10 توسط علیرضا:

Design By : Bia2skin.ir